Monday 22 August 2016

Alle begin is moeilijk...

Zo ook het beginnen van een blog. Moet ik nou gewoon maar beginnen met het plaatsen van een blogje. Of zal ik mij eerst eens fatsoenlijk voorstellen? Dat laatste maar. Wie ben ik?

Ik ben Lykke. Student én docent. Dol op koken en bakken. Ook favoriet: lezen, muziek & Netflix.
Sinds kort hebben we een huis mét tuin, tijd dus om mijn tuinier-skills op een hoger plan te krijgen.  Een moestuintje staat dus op de planning.
En omdat ik altijd een beetje jaloers denk 'kon ik dat ook maar' bij elke mooie foto die ik zie, doe ik op dit blog mijn best om ook een beetje mooie foto's te maken. Ik heb een spiegelreflexcamera, en 0,0 ervaring (maar dat verbetert zich hopelijk snel!).

Dus ja, in de dop: kookfanaat, wannabe-hippie en boekenwurm. Ik wens je veel plezier met het lezen van mijn blog!


No comments:

Post a Comment